سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ تولیت مسجد کوفه گفت: هر وقت به این مسجد مقدس مشرف می شویم خوشحالیم، برای اینکه روز به روز خدمات بهتر و بیشتر در این مکان به محبان اهل بیت(علیهم السلام) ارائه میشوید و این نتیجه سعی و تلاش بی وقفه خادمان آن است وان شاء الله ثواب فراوان دارد و مقدمه است برای ظهور امام زمان علیه السلام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  سید مجید موسوی در جشن شب نیمه شعبان در جمع هزاران عاشق و منتظر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه از شهر کوفه آمدیم تا در این محفل شرکت می‌کنیم، به تبیین جایگاه مسجد کوفه پرداخت و اظهار کرد: امیر المومنین (علیه السلام) در باره این مسجد فرمودند، « ای مردم کوفه خدا به شما هدیه داد که به دیگران نداده، این مسجد خانه آدم علیه السلام بوده ونبی ادریس علیه السلام، وجای عبادتگاه ابراهیم خلیل وخضر علیه السلام و جای نماز من است.

وی با بیان اینکه این مسجد یکی از چهار مسجدی است که خداوند انتخاب کرده است، بیان کرد: اگر مردم بدانند این مکان چقدر برکت دارد، سینه خیز به سمت آن حرکت می کنند. تمام انبیاء واوصیا در این مسجد نماز خوانده اند و این دلیلی بر قداست و مقام این مکان مقدس است.

تولیت مسجد کوفه با تاکید بر اینکه مسجد کوفه در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) مرکز حکومت عدالت الهی می شود و پرچم امام زمان (علیه السلام) در آن به اهتزاز درمی آید، ابراز کرد: در گذشته طاغوت و مستکبرین به این مکان رسیدگی نکردند و سعی کردند با این کار فضایل امام علی (علیه السلام) را نابود کنند، ولی ما سعی کردیم این مسجد را به جهانیان معرفی کنیم.

موسوی ادامه داد: به شهر مقدس قم آمدیم و به حرم حضرت معصومه (علیها السلام) و مسجد مقدس جمکران مشرف شدیم، چون هدف وعقیده ما یکی و دشمن ما نیز یکی است. آمده ایم برای تجدید عهد با امام زمان (علیه السلام) و دیدار با شما عزیزان، هر وقت به این مسجد مقدس مشرف می شویم خوشحالیم، برای اینکه روز به روز خدمات بهتر و بیشتر در این مکان به محبان اهل بیت(علیهم السلام) ارائه میشوید و این نتیجه سعی و تلاش بی وقفه خادمان آن است وان شاء الله ثواب فراوان دارد و مقدمه است برای ظهور امام زمان علیه السلام.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha