چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مبلغ آرژانتینی

حوزه/ مبلغ و دانش آموخته جامعه المصطفی گفت: بسیار از انقلاب ها و جنبش هایی که هم اکنون در سطح جهان شاهد آن هستیم برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه،» سهیل اسعد صبح امروز در همایش بین المللی منتظران ظهور درخصوص زمینه سازی و تمهیدات عرصه مهدویت اظهار داشت:موضوعاتی در این باره مطرح است که که مهم است در زمان غیبت نقش ما به عنوان شیعه به طور کل و نقش علما شیعه به عنوان افرادی که در جبهه فرهنگی فعالیت میکنند تبیین شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در جریان مهدویت یک نقطه عطفی بود تا آرمان های مهدویت در قالب حکومت عدل الهی به تحقق برسد.

مبلغ بین المللی جهان اسلام افزود: پیش از انقلاب جهل مطلقی حکم فرما بود و گاها در برخی از زمان ها جایگاه خداوند نیز تعریف و معنای درست دینی نیز نداشت.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب آگاهی مردم نسبت به دین افزایش یافته است و جایگاه خوبی را در سطح بین الملل و سیاسی یافته است، بیان کرد:بسیار از انقلاب ها و جنبش هایی که هم اکنون در سطح جهان شاهد آن هستیم برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

اسعد عنوان کرد: مسائلی همچون رهبری، فرهنگ و جنگ فرهنگی، مرجعیت،علوم اسلامی و قدرت مالی تشییع از جمله مواردی است که این جامعه را از دیگر جوامع متمایز کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به فسادهای حاکمان جوامع غرب تصریح کرد: مسئله عدالتی که امروزه در کشور ایران حکم فرما است تماما زمینه سازی و تمهید ظهور بوده و بسیاری از کشورها بر این اوضاع غبطه می خورند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha