پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عالی، امضاء سند ۲۰۳۰ را یک پروژه نفوذ دانست و گفت: با توجه به این که مجلس شورای اسلامی باید معاهدات بین المللی را تصویب کند، این سند نه به تایید مجلس رسیده و نه شورای عالی انقلاب فرهنگی.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مسعودعالی، در جشن بزرگ نیمه شعبان مصلای بقیه الله الاعظم(عج) کاشان با بیان اینکه به جزء فرقه جعلی وهابیت بقیه فرق و ادیان الهی به وجود حضرت مهدی (عج) که منجی عالم بشریت خواهد بود، اعتقاد دارند، گفت: شیعه به وجود مقدس منجی عالم بشریت اعتقاد کرد.

وی با بیان اینکه خداوند عالم را برای بندگی کامل خلق کرد، گفت: حضرت مهدی(عج) انسان کامل است و خداوند به واسطه وجود ایشان رزق و روزی عالم را می دهد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از شئونات ائمه(ع) هدایت جامعه می باشد و هر چند امام زمان (عج) از دید ما غایب است، اما راه بسته نیست و جامعه از هدایت و دستگیری آن حضرت بهره مند است.

وی  حضرت مهدی (عج) را دلسوزتر و نزدیک تر از پدر ومادر به انسان دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه گناه دره عمیقی بین خدا و بندگانش ایجاد می کند، انتظار واقعی آن حضرت، انسان را از انحراف نجات می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی در ادامه، سند امضاء سند 2030 را خیانت به کشور و یک پروژه نفوذ دانست و گفت: با توجه به این که مجلس شورای اسلامی باید معاهدات بین المللی را تصویب کند، این سند نه به تایید مجلس رسیده و نه شورای عالی انقلاب فرهنگی.

وی تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جلوی اجرای سند یونسکو را نمی گرفتند، معلوم نبود که کشور گرفتار چه سرنوشتی دچار می شد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی در پایان به مسئله انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: به کسی رای بدهیم که علاوه برتامین معیشت و زندگی مردم، آرمان های انقلاب اسلامی ایران را حفظ کند و به غرب نگاه نداشته باشد.

وی، تبعیت از ولایت فقیه، نترسیدن از دشمن، تقوای سیاسی را از ویژگی های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید کاملا در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کند و به فکر خدکت به محرومان باشد.

برچایه این گزارش، در این مراسم جمعی از طلاب توسط آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، معمم شدند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha