چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاح سالن بدنسازی ولایت

حوزه/ سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت، وابسته به تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت وابسته به تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، فرماندهی تیپ و مهندس عابدی مدیرکل تربیت بدنی استان قم و جمعی از فرماندهان و کارکنان افتتاح گردید.

بر اساس این گزارش، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (ع) به بیان نکاتی در خصوص ویژه گی های امام زمان پرداخت.

وی در ادامه  به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت  و اظهار داشت: این سالن  با اعتبار یک میلیارد ریال در مساحت 220 متر که به همراه لابی آن 400 متر می باشد، احداث گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر افزود: این سالن مجهز به 46 دستگاه بدنسازی است ، تمام وسائل خریداری شده کاملا ایرانی می باشد.

وی ادامه داد: در تجهیز این مجموعه، پیشرفته‌ ترین دستگاه های بدنسازی روز از دستگاه هایی برای تقویت همه گروه های عضلانی، تردمیل، ارگومترهای دستی و پایی و پیشرفته‌ ترین دستگاه های تقویت و بازتوانی سیستم قلبی ـ عروقی استفاده شده که با هدف ترویج روحیه نشاط و شادابی، ورزش همگانی و قهرمانی، بهبود وضع سلامت و اوقات فراغت راه اندازی گردیده است.

وی خاطرنشان ساخت: نیت ما از ساخت این مجموعه درآمد زایی نبوده و سود ناچیز آن صرف هزینه های جاری استخر و خرید لوازم  و دستگاه های دیگرلنگر خواهد شد.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به این که این طرح از اعتبارات سفراستانی مقام معظم رهبری در سال 89 به قم  و نیز پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح بوده ابراز امیدواری کرد که فاز سوم این طرح که شامل سالن جلسات و آمفی تئاتر است در آینده نزدیک افتتاح گردد.

گفتنی است استخر ولایت در فاز اول این طرح در سال 95 افتتاح گردید و مورد بهره برداری علما و طلاب حوزه علمیه قم ، عموم مردم، جوانان و نهاد ها و سازمان های دولتی و غیره قرار گرفته است.

در حاشیه این مراسم مهندس عابدی مدیر کل تربیت بدنی استان قم بیان داشت: با توجه  به کمبود  فضا های ورزشی استان قم افتتاح چنین طرح هایی می تواند به افزایش سرانه مکان های ورزشی منجرشده و باری از روی دوش مسئولین استانی در خدمت رسانی به مردم شریف قم بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha