شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مشرفی حوزه خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به هجمه های دشمن علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط بسیار حساسی است و ما باید حافظ و میراث دار خون شهدا باشیم، چرا که آنان جان خود را برای حفظ دین الهی و تقویت باورهای اسلامی نثار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی در یادواره شهدای روحانی با محوریت شهید نجفی فاضل که با حضور فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند برگزار شد،  اظهار داشت: شهدا سراسر نور و معنویت و از خودگذشتگی بودند.

وی با اشاره به این که شهدا بر اعمال مان نظارت دارند، افزود: خداوند در سوره آل عمران مي فرمايد «وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ َتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون اي پيامبر! هرگز گمان مبر كساني كه در راه خدا كشته شدند، مردگانند! بلكه آنان زندهاند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند».

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به هجمه های دشمن علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط بسیار حساسی است و ما باید حافظ میراث دار شهدا باشیم، چرا که آنان خون خود را برای حفظ دین الهی و تقویت باورهای اسلامی نثار کردند.

وی، تصریح کرد: برای زمینه سازی ظهور لازم است، طلاب و روحانیون همانند شهدا، با از خودگذشتگی و ایثار این پرچم بیداری اسلامی را به صاحب اصلی آن برسانند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه امروز امانت شهدا در دستان ماست، گفت: باید در این روزهای حساس امانتدار خوبی باشیم و امیدواریم خدا به ما توفیق عمل یه شناخت در مسیر شهدا عنایت کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha