پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: انتخابات بهترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی، به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی و ادای دین ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند متعال انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم برگزار خواهیم کرد و حضور مردم در انتخابات این دوره همچون دوره های گذشته پرشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بهترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی، به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی و ادای دین و تکلیف ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و شهداست و بدانیم که امروز سرنوشت کشور ایران با سرنوشت کشورهای به پاخاسته در برابر ظلم و بیداد دنیا گره خورده است.

مدیر حزوه علمیه قزوین افزود: در این برهه حساس و  حماسه آفرین نمی توان نسبت به سرنوشت کشور و جامعه بی تفاوت بود و باید با نهایت احساس تکلیف و وظیفه نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: انتخابات یک رخداد ملی و  آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است که آحاد جامعه باید با کمک یکدیگر، هر یک بر اساس جایگاهی که در آن قرار دارند، رسالت مهم خویش را به خوبی در این عرصه خطیر ایفا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  فضای تبلیغاتی انتخابات باید فضای اسلامی و اخلاقی باشد و مردم نیز با شرکت حداکثری جواب نه به فتنه های دشمنان بدهند.

وی همچنین به انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا در کشور پرداخت و بیان داشت: باید افرادی انتخاب شوند که هدف آنها پیاده سازی و اجرای معماری اسلامی باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: اگر انسان‌های اصلح، کارآمد، بانشاط، خوش اخلاق، امین و متخصص، در انتخابات شوراها انتخاب شوند، خیال مردم از نظر مسایل جاری و روزمره شهری که با آن سرو کار دارند، راحت خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha