چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه، تاکید کرد: با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در مورد انقلابی بودن حوزه های علمیه، لزوم پرورش طلاب انقلابی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و مقام شامخ معلم گفت: با توجه به حضور و تایید اعضای شورای عالی حوزه و اساتید اعزامی از قم، سال تحصیلی مدارس علمیه استان، سال موفقیت آمیزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: طلاب حوزه علمیه استان بوشهر از نظر علمی و اخلاقی رشد چشمگیری داشته اند، به گونه ای که در برخی از رشته ها همچون ادبیات عرب به اندازه کافی متخصص و کارشناس وجود دارد.

وی، پیشرفت فیزیکی و نرم افزاری مدارس علمیه استان را بسیار خوب عنوان کرد و بیان داشت: با وجود این همه تلاش و پیشرفت هنوز در آغاز راه هستیم و برای رسیدن به چشم انداز نیاز به یک تلاش مضاعف و جهادی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه، تاکید کرد: با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در مورد انقلابی بودن حوزه های علمیه، لزوم پرورش طلاب انقلابی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن، ولایت مداری، استکبارستیز بودن و حفظ آرمان ها و ارزش ها و برنامه ریزی جهت ارتقای کشور  از شاخص های رئیس اصلح است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید در راستای حفظ مبانی انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بسیار مصمم و معتقد باشد.

وی در پایان، اساتید و طلاب را به استفاده حداکثری از ظرفیت معنوی ماه رمضان و لزوم خودسازی بیشتر توصیه کرد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha