شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد فخر الدینی

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، بر تبیین آثار و اندیشه های امام خمینی(ره)برای نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد فخر الدینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان این که هر ساله برنامه های ارتحال حضرت امام(ره)به دو بخش تقسیم می شود، گفت: یکی از آنها استانی بود و دیگری به صورت مشترک در سراسر کشور برگزار می شد که در قالب آن، کاروان ها به حرم امام خمینی(ره)اعزام می شدند.

وی با اشاره به اینکه چون امسال مراسم 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان همزمان است برنامه های بیرون از استان اجرا نخواهد شد، افزود: امسال برنامه درون استانی برگزار می شود و مراکز استان ها مسئول برگزاری مراسم های باشکوهی خواهند بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با بیان این که همه ساله در ایام ارتحال امام خمینی(ره) برنامه هایی در استان ها اجرا می شود، خاطر نشان کرد: امسال باید برنامه ها به گونه ای برگزار شود که خلاقیت بیشتری داشته و امام راحل را در مسائل فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نسل جوان بشناسانیم.

حجت الاسلام فخر الدینی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و برنامه های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)باید ویژه برنامه هایی در این زمینه اجرا شود، اظهار داشت: یکی از دعوت از سخنران برجسته، برگزاری میزگردها و مسابقات فرهنگی از بیانات امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های در نظر گرفته در روزهای 14 و 15 خرداد ماه می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد با تاکید بر این که یکی از کارهای مهم تشکیل کمیته کتاب و کتابخوانی است، افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان از آثار و تالیفات منتشر شده از امام(ره) بی خبرند، لذا می توان بسیاری از این کتب را با برنامه های دقیق برای نسل جدید بیان کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha