جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مبلغین شهرستان کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: روحانیون باید آشنایی کامل با فضای مجازی داشته باشند و در شرایط فعلی، از این فرصت برای معرفی ترویج اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بیشترین بهره را ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی محمدی فر، امروز در نشست مبلغان شهرستان ها و روستاهای استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: روحانیون، طلاب و مبلغین وظیفه دارند مردم را نسبت به حضور حداکثری در این رویداد مهم ملی تشویق کرده و نامزد اصلح را نیز معرفی نمایند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به این که یکی از روش های تاثیرگذار در بحث انتخابات و ایجاد شور و شعور انتخاباتی، استفاده از فضای مجازی است، افزود: روحانیون باید آشنایی کامل با فضای مجازی داشته باشند و در شرایط فعلی، از این فرصت برای معرفی ترویج اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بیشترین بهره را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان، طلاب و روحانیون مستقر در روستاها و شهرستان ها باید به خوبی اوضاع را رصد کنند و با روشنگری خود زمینه های حضوری ماندگار در انتخابات را رقم بزنند، تا این امر باعث استحکام بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

در ادامه این جلسه، مبلغین شهرستانهای استان، گزارش هایی از وضعیت تبلیغات خود ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha