جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و برکات انقلاب اسلامی را یکی از وظایف روحانیون و ائمه جماعات دانست و گفت: می توان از فرصت تبلیغی ماه رمضان استفاده مناسبی نموده و تاریخ انقلاب را بیشتر بررسی کرده و برای مردم بازگو شود تا نسل جدید نیز با برکات این انقلاب آشنا گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد، گفت: آرامش امروز کشور را مدیون امام خمینی(ره)هستیم، زیرا ایشان با مجاهدت های خود انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند.

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان با سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلاب همزمان شده و مردم نیز در این ماه در مساجد و تکایا حضور دارند، گفت: می توان از این فرصت بسیار مناسب استفاده کرد و تاریخ انقلاب را بیشتر بررسی و برای مردم بازگو کرد تا نسل جدید نیز با برکات این انقلاب آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و برکات انقلاب اسلامی یکی از وظایف روحانیون و ائمه جماعات است، اظهار کرد: کمیته فرهنگی می تواند با تهیه کتاب یا جزوه ای در خصوص تاریخ انقلاب، آن را در اختیار مبلغین و مبلغات قرار دهد و آنها نیز با آگاهی کامل آن را برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

 

انتهای پیام/313/23 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha