جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید کردند و گفتند: ولائی بودن، دارای روحیه استکبار ستیزی، دلسوز جامعه اسلامی و خدمت گذار مردم، از جمله خصوصیات کاندیدای اصلح است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی گفتند: اسلام تاکید فراوانی بر جهاد کرده و پیغمبران را در حالی که در دستی کتاب آسمانی و دستی دیگر ابزار آلات جهاد داشته اند، مبعوث نموده است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: انبیاء الهی مبعوث شده اند تا مردم را هدایت کرده و با اشخاصی که حاضر به پذیرش دین نبودند، مبارزه و جهاد نمایند.

معظم له بیان داشتند: اسلام اصولی دارد که از جمله آن فرهنگ ایثار و شهادت، ایمان، تقوا و علم عقل است؛ علم غیر از عقل است؛ بسیاری از افراد علم دارند، ولی تشخیص و بصیرت ندارند.

 ایشان با بیان اینکه در زمان غیبت حضرت ولی عصر(ع) هدایت جامعه به ولی فقیه جامع الشرایط سپرده شده، گفتند: یازده امام معصوم(ع) به دست دشمنان به شهادت رسیده اند و خداوند متعال، امام دوازدهم(ع) را در غیبت قرار داده تا این امام همام به شهادت نرسند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: روزی آن حضرت خواهد آمد و جامعه را پر از عدل و داد خواهد کرد و مردم از ظلم و ستم نجات پیدا خواهند کرد.

معظم له بیان داشتند: قدرت، بصیرت داشتن نسبت به برنامه دشمن، دوری از سلطه پذیری، وحدت و اتحاد از اصولی است که مسلمانان باید در مقابل دشمنان داشته باشند؛ اگر مسلمانان قدرت داشته باشند، دشمنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

ایشان بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید کردند و گفتند: ولائی بودن، دارای روحیه استکبار ستیزی، دلسوز جامعه اسلامی و خدمت گذار مردم از جمله خصوصیات کاندیدای اصلح است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha