سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جمع دانشجویان گفت: امروز وضعیت جهان و منطقه به حالتی درآمده که اگر فرصت یابند، به حرمین شریفین نیز رحم نمی کنند، لذا اگر انقلاب اسلامی نبود، خبری از مهدویت نیز وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحبیب‌الله موسوی، امروز در مراسم جشن نیمه شعبان که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با بیان این که حضرت مهدی(عج) عصاره پیامبران الهی است، گفت: سختی‌ها و فشارهای ناگوار که در دوران غیبت رخ می‌دهد، مردم را دگرگون می‌سازد، به‌طوری که حفظ ایمان و استفاده در دین کاری سخت و دشوار و ایمان مردم در معرض مخاطرات شدید قرار گیرد.

وی با بیان این که هرچه انسان ارتباط خود را با خداوند و امامان(ع) بیشتر کند از گزند آفات محفوظ خواهد بود، ابراز داشت: شخص منتظر باید در انجام دادن اوامر الهی«عمل به واجبات و ترک محرمات» کوشا باشد و از یاد امام زمان(عج) غافل نشود و توسل به‌ اهل بیت(ع) را فراموش نکند.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در احادیث و متون دینی آمده که بهترین قوم منتظران منجی آخرالزمان هستند که در زمان غیب ایشان در مسیر حجت حق خواهند بود.

وی با تاکید بر این که شناخت دقیق امام(ع) بدون توفیق خداوند متعال هرگز حاصل نخواهد شد، چرا که ولایتش از جانب خداست، افزود: منتظر واقعی باید برای فراهم شدن شرایط ظهور معرفت‌شناسی را در خود تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: زمینه ظهور زمانی فراهم می‌شود که افراد بتوانند خود را برای تحقق شرایط فرج آماده کنند، بنابراین شخص منتظر باید در انجام دادن اوامر الهی کوشا باشد.

وی در ادامه افزود: امروز وضعیت جهان و منطقه به حالتی درآمده که اگر فرصت یابند، به حرمین شریفین نیز رحم نمی کنند، لذا اگر انقلاب اسلامی نبود، خبری از مهدویت نیز وجود نداشت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: اگر امروز می خواهیم در مسیر درست اسلام و دین محمدی (ص) حرکت کنیم، باید تابع ولایت فقیه و منویات معظم له باشیم و با انتخاب اصلح و انقلابی آینده کشورمان را خودمان آباد کنیم و اجازه ندهیم فتنه 88 دیگری تکرار شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به روز سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج)، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز با تمام توان و اخلاص، اجازه هیچ گونه تعرضی نظام و کشور را  نمی دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha