جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میثم یوسفی -مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان

حوزه/ انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید، ایثارگری های امام راحل، علما و روحانیون به دست آمده، لذا باید با انتخاب اصلح از آن صیانت کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام میثم یوسفی، در اردوی فرهنگی تفریحی و خانوادگی اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در اردوگاه شهید رجایی ازناوه، با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) به برنامه های آموزشی و رفاهی اجرا شده برای خانواده های طلاب در مرکز خدمات حوزه کاشان اشاره کرد و گفت: پس از تشکیل مرکزخدمات حوزه های علمیه با دستور مقام معظم رهبری، این مرکز توانسته خدمات مناسبی را به اساتید، طلاب وخانواده های آنان ارائه نماید.

وی ادامه داد: خانواده های طلابی که تمایل دارند از خدمات این مرکز استفاده نکنند، می توانند از طریق سامانه جدیدی که اخیرا راه اندازی گردیده، با این مرکز ارتباط برقرارکنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی در زمینه خیاطی و برگزاری کلاس های مشاوره را از مهمترین اقدامات این مرکز برشمرد و افزود: خانواد های طلاب می توانند به منظور توانمند سازی بنیه اقتصادی خانواده در این دوره های آموزشی و مشاوره ای  شرکت کنند.

وی، برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی خانوادگی اساتید و طلاب را از دیگر برنامه های مرکز خدمات برشمرد و گفت: درصورت استقبال خانواده های طلاب، مرکز خدمات نیز تلاش بیشتری را در این زمینه انجام خواهد داد.

حجت الاسلام  یوسفی، در ادامه با تاکید بر ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: معظم له فرمود اگر کسی بخواهد امنیت کشور را بر هم بزند، سیلی محکمی خواهد خورد.

وی، با تاکید بر لزوم هوشیاری آحاد مردم ایران نسبت به توطئه های دشمنان، اظهار کرد: یکی ازعوامل فتنه در خارج از کشور گفته به دلیل این که درانتخابات 88 قبل از انتخابات موفق نشدیم، امسال  روز انتخابات را به هم می زنیم  و کاری می کنیم که انتخابات برگزار نشود.

حجت الاسلام یوسفی، به وظیفه بسیار مهم طلاب و روحانیون برای تشویق مردم به حضورحداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید، ایثارگری های امام راحل، علما و روحانیون به دست آمده، لذا باید با انتخاب اصلح از آن صیانت کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha