جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ آیت الله نمازی گفت: فرزند نیاز به عاطفه ومحبت مادری دارد و گاهی به دلیل اشتغال مادر در بیرون از خانه، فرزند دچار افسردگی می شود، لذا بانوان باید در وهله اول به وظیفه مادری بپردازند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین دبیرستان صدرای کاشان  ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، با تاکید برسیاست گذاری وبرنامه ریزی درست در مدارس، گفت: چندین ماه متوالی به دلیل دغدغه های جدی خانواده، خطبه اول نماز جمعه را به این موضوع اختصاص دادم و به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دادم که با تصویب قوانین درست، جایگاه زن را در نظام توحیدی جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در تبلیغات فرهنگی نباید تابع جبهه غرب باشیم، گفت: در نظام اسلامی، مقام معظم رهبری، علما و بزرگان دینی نگاه ویژه ای به کرامت، جایگاه و حقوق زن در جامعه اسلامی دارند.

نماینده ولی فقیه درکاشان به اشاره به سخن امام راحل که  فرمود  «از دامان زن، مرد به معراج می رود»، افزود: درکنار مردان موفق، همسران همراه حضور داشته و آنان را یاری کرده اند.

وی، با تاکید بر ضرورت تربیت صحیح فرزندان، افزود: فرزند نیاز به عاطفه ومحبت مادری دارد و گاهی به دلیل اشتغال مادر در بیرون از خانه، فرزند دچار افسردگی می شود، لذا بانوان باید در وهله اول به وظیفه مادری بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha