جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ازدواج آسان

حوزه/ حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه حل مشکل ازدواج جوانان در گرو ایجاد اشتغال و مسکن است، گفت: رئيس جمهور آینده باید با ترسیم برنامه ای منسجم بتواند مشکلات پیش روی ازدواج جوانان را حل نماید.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده میزان مشارکت آنان در تعیین سرنوشت کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید برای انتخاب فرد اصلح و کارآمد، تحقیق و مطالعه کنند، افزود: انتخاب فرد اصلح و کارآمد می تواند به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کمک نماید و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی گردد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان اینکه ولایت مداری از مهمترین شاخصه ها و ویژگی های فرد اصلح برای پیشبرد اهداف نظام است، خاطر نشان کرد: منتخب مردم باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشد و با عمل به رهنمودهای ایشان، در جهت رشد و اعتلای همه جانبه میهن گام بردارد.

حجت الاسلام شمسی فر، پایبندی به قانون را از دیگر شاخصه های فرد اصلح برشمرد و ادامه داد: منتخب مردم نباید به دنبال منافع شخصی باشد، بلکه باید با اخلاص و مدیریت جهادی، در چارچوب قانون برای رفع مشکلات قشر محروم و ضعیف جامعه قدم بردارد.

وی با بیان اینکه وجود سوابق انقلابی، مدیریتی و اجرایی نیز از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلح است، گفت: منتخب مردم باید دغدغه حل مشکلات و معضلات فرهنگی را داشته باشد.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه حل مشکل ازدواج جوانان در گرو ایجاد اشتغال و مسکن است، یادآور شد: رئيس جمهور آینده باید با ترسیم برنامه ای منسجم بتواند مشکلات پیش روی ازدواج جوانان را حل نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توجه به حل مشکلات فرهنگی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از دیگر وظایف رئيس جمهوراست، گفت: ابراز داشت: رئیس جمهورمنتخب باید تلاش کند تا فرهنگ ایرانی اسلامی احیا شود.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان اینکه مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق های رای حضور می یابند، افزود: مردم با انتخاب فرد اصلح بار دیگر نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha