پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 415662
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
شیخ حسون مفتی اعظم سوریه

حوزه/ شیخ احمد بدر الدین حسون گفت: ما تاکید می کنیم که تمامی شرکت کنندگان در "خیمه وطن"، امروز در کنار ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم تکفیری، کنار گذاشتن سلاح و بازگشت به آغوش وطن می ایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشستی مردمی در منطقه "سعسع" در ریف دمشق با عنوان "خیمه وطن" با حضور فعالین داخلی، رسمی و دینی از اهالی استان ریف دمشق و قنیطره برگزار شد.

احمد شیخ عبد القادر در این نشست با اشاره به این که اهالی جولان و قنیطره برای مبارزه با تروریسم و حامیان آن در کنار وطن خود می ایستند، تاکید کرد: سوریه با جانفشانی نیروهای مسلح خود پیروز خواهد شد.

شیخ احمد بدر الدین حسون مفتی سوریه هم با بیان اینکه دستمان برای آشتی، پایان دادن به جنگ و بازسازی کشور دراز است و گفت: ما از این مکان پیام می دهیم و تاکید می کنیم که تمامی شرکت کنندگان در "خیمه وطن"، امروز در کنار ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم تکفیری، کنار گذاشتن سلاح و بازگشت به آغوش وطن می ایستند.

شیخ حسون تصریح کرد: تمامی نیروها و تجهیزات نظامی حاضر در اردن در مرزهای جنوبی سوریه، ما را نترسانده و هرگز نخواهد ترساند و این ها به دست نیروهای قهرمان ارتش سوریه شکست خواهند خورد و نابود خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha