شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ جوانان ایرانی، جوانانی محجوب و با تقوا هستند، پس باید زمینه اشتغال و ازدواج آنان فراهم شود تا خدای ناکرده شاهد فرار مغزها و سرمایه های علمی از کشور نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ حجت الاسلام مهدی جعفری شامگاه دیروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه اظهار داشت: در حوزه های علمیه دو مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اول اینکه هر طلبه ای باید علم داشته باشد و در کنار علم؛ تقوا نیز باید داشته باشد، زیرا علم و تقوا دو بال موفقیت طلبه است.

وی در ادامه به موضوع مهم و حساس اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند این است که از تولید داخل حمایت و بر ظرفیت های درونی تکیه شود، لذا از نظر معظم له امروز اقتصاد مقاومتی موضوعی استراتژیک برای کشور  است.

حجت الاسلام جعفری افزود: در صورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی، بسیاری از مشکلات حال حاضر  کشور همانند بیکاری جوانان حل می شود و نیاز ما به کشورهای بیگانه کاهش می یابد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی، جوانانی محجوب و با تقوا هستند، پس باید زمینه اشتغال و ازدواج آنان فراهم شود تا خدایی ناکرده شاهد فرار مغزها و سرمایه های علمی از کشور نباشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha