سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضاعلی عزیزی

حوزه / عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ حوزه خراسان گفت: رئیس جمهور منتخب باید خدا محور و نه قوم و حزب محور باشد و افراد را به این دلیل که در ستاد تبلیغاتی‌اش فعال بودند، به پست و مقام منصوب کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام رضاعلی عزیزی، در حرم مطهر رضوی، خدا محوری را به عنوان یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح معرفی و ابراز کرد: رئیس جمهور منتخب نباید حزب محور، قوم محور و یا شخص و هوا محور باشد و افراد را به این دلایل یا به این بهانه که در ستاد انتخاباتی اش فعال بوده به پست و مقام منصوب کند.
 
عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ حوزه خراسان بیان کرد: وظیفه ما دفاع از ولایت است با این وجود اگر فردی از کاندیدایی برای رسیدن به پست و مقام در دولت او حمایت کرد خیانت کار است همانگونه که در زمان امام علی(ع) عده‌ای به جای دفاع از حق به دفاع از معاویه که پول و جایگاه بیشتری میداد پرداختند.
 
وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز کسی در انتخابات پیروز می‌شود که دروغ بیشتری بگوید، وعده بیشتری بدهد و توجه مردم را چه با دروغ چه با سخن صحیح به خودش جلب کند اما حساب ما که منتسب و آبروی اهل بیت(ع) هستیم از این جماعت جدا است.
 
حجت الاسلام عزیزی تأکید کرد: ما نباید در حوزه فکر و اندیشه از کفار و غربی‌ها گدایی کنیم، بلکه باید تفکری اسلامی داشته و به سراغ قرآن برویم؛ قرآنی که در یکی از پیام‌هایش اسراف کاران را برادر شیطان معرفی می‌کند.
 
مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان اظهار کرد: متأسفانه سالانه غذای 25 میلیون نفر در سطل زباله ریخته می‌شود، حتی در هیئات و مجالس مذهبی اغلب شاهد این اسراف هستیم آن گاه عنوان می‌شود که چرا بارش نزولات الهی کاهش یافته است؛ با این روند اگر نزولات الهی افزایش پیدا کند باید شاهد افزایش چند برابری اسراف و دور ریختن بیشتر مواد غذایی باشیم.
 
وی، خودشناسی و حرکت در چارچوب انسانیت را به عنوان راه‌حل‌های مشکلات دینی، تربیتی و معیشتی معرفی و تأکید کرد: متأسفانه امروز عده‌ای به جای این‌که مطیع کلام الهی باشند، نگاهشان به رسانه‌های بیگانه معطوف شده است.
 
حجت الاسلام عزیزی با بیان این‌که در جامعه همه منتظر نشسته‌اند تا رئیس جمهور همه مشکلات را حل کند، گفت: برخی مسائل مربوط به خود انسان می‌شود نه دولت، به طور مثال ساعت کار مفید ما در ادارات نشان از خیانت ما به کشور دارد؛ یا برخی از مردم برخی از مناطق که عنوان می‌کنند فقیر هستند اما هزینه مواد مخدر، شراب و ماهواره را تهیه و پرداخت می‌کنند.
 
عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ حوزه خراسان افزود: آرزوی برخی از جوانان این است که به آن سوی مرز‌ها مسافرت کنند که این موضوع خطرناکی است؛ برخی از جوانان منتظر پشت میز نشینی هستند و عده‌ای از بیکاری و نداشتن سرمایه گلایه می‌کنند، در حالی که در کشور ما کار فراوان است و نیاز به همّت و تلاش و عرضه دارد، ویژگی‌هایی که آن را در کارآفرین‌های جوان کشورمان قابل مشاهده است.
 
مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان اظهار کرد: باید خودمان حرکت و تلاش کنیم، نباید دیگران را فریب دهیم و در مدرسه و دانشگاه کوتاهی کنیم و در نتیجه با مدارک تقلبی و بی‌ارزش به جایگاه و مقامی برسیم و به دلیل نداشتن علم کافی در آن جایگاه دچار اشتباه و خطا شویم.
 
حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: در مشکلات کشور تنها مسئولین مقصر نیستند هرچند مسئولین خیانت‌کاری که کوتاهی کرده اند را باید طبق قانون مجازات کردف اما باید مراقب بود تا شیطان فضا را به گونه‌ای جلوه ندهد که همه گناهان را گردن دیگران بیندازیم.
 
انتهای پیام / ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha