چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: مهمترین راهکار عبور از مشکلات در حوزه اقتصادی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اتکا به توانمندی های داخلی است که باید برنامه های مسئولان در این مسیر هدایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع طلاب، اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، به ضرورت داشتن بصیرت اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، منافقان کسانی هستند که برای رسیدن به عزت، کافران را به جای مؤمنان، اولیاءِ خود انتخاب می‌کنند، در حالی‌که عزت تنها نزد خداوند است و آن‌ها از این مهم غافل می‌مانند.

وی افزود: اگر دین در جامعه تبیین شود، تهمت، غیبت و دروغ جای خودش را به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و نصیحت می‌دهد و صداقت در رفتار و صراحت در گفتار در بین مردم رایج می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در ادامه به مسئله مهم وحدت و همدلی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: رمز موفقیت و عبور از مشکلات کنونی حفظ وحدت و انسجام داخلی و تبعیت از مقام معظم رهبری در همه عرصه هاست.

وی ادامه داد:  مهمترین راهکار عبور از مشکلات در حوزه اقتصادی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اتکا به توانمندی های داخلی است که باید برنامه های مسئولان در این مسیر هدایت شود.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، داشتن تهذیب نفس و خودسازی را برای طلاب با اهمیت دانست و بیان داشت:  علمی که همراه با تزکیه نباشد خطرآفرین است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که حوزه خواهران با ایجاد زمینه های رشد و بالندگی همراه با تعمیق ارزشها در عرصه های مختلف توانسته است به مجموعه ای ارزشمند در سطح کشور تبدیل شود که باید از اساتید و کادر علمی مدارس قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha