پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم اقاجان زاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان گفت: بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ صورت گرفته، حاصل تلاش افرادی است که رویکرد پژوهشی داشته‌اند.

حوزه / به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم آقاجان زاده، در جمع طلاب مدرسه علمیه ایمانیه تاکستان، به اهمیت پژوهش و تحقیق در مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت علمی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر آشنا سازی طلاب با روش تحقیق و ضرورت تدوین مقالات علمی افزود: طلاب از همان ابتدا که وارد حوزه می شوند باید همراه با تحصیل، تحقیق و پژوهش را نیز آغاز کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان ادامه داد: بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و همه آنچه به عنوان پیشرفت علوم در دوره‌های گوناگون تاریخ صورت گرفته، حاصل تلاش افرادی است که رویکرد پژوهشی داشته‌اند.

آقاجان زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ پژوهش و پژوهش محور بودن طلاب در حوزه و مدارس علمیه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: طلاب باید کار تحقیق و پژوهش را جدی بگیرند و برای هدفمندسازی  فعالیت های پژوهشی، باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha