جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: باید در انتخابات به شاخص های اصلح از دیدگاه ولی فقیه به خوبی دقت کنیم. اصلح کسی است که دارای روحیه انقلابی، جهادی و بدون نگرش و امید به غرب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی پیش از ظهر امروز در  جمع مردم سرپل ذهاب، اظهار داشت: تمام ادیان الهی و آسمانی همانند دین یهود، مسیحیت و اسلام و حتی بودا از آمدن منجی آخرالزمان خبر داده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خبر آمدن منجی آخرالزمان در سوره مقدس "نور" آمده است، تاکید کرد: در آیه 55 این سوره می خوانیم «وَعَدَ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الاَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ»،یعنی اینکه خدا وعده حکومت روى زمین و تمکین دین، آیین و امنیت کامل را به گروهى که ایماندارند و اعمالشان صالح است داده است.

وی به آیه 105 سوره مبارکه "تدبر" اشاره داشت و گفت: در این سوره، خداوند بزرگ می فرمایند:" وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ" یعنی اینکه و به تحقیق در زبور، بعد از ذکر چنین نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به میراث می برند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: همه مسلمان از جمله حنفی، حنبلی، شافعی، مالکی و شیعه درباره منجی آخرالزمان اتفاق نظر دارند و  این که عمر دنیا به سر نخواهد آمد مگر بعد از ظهور مهدی(عج) و حکومت عدل گستر و ظلم ستیز منجی موعود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه به نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز به خود افتخار می کنیم که در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) در نظام اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه هستیم، همان ولایتی که امام راحل درباره آن فرمودند " ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست".

حجت الاسلام والمسلمین  موسوی تاکید کرد: برای لبیک به رهنمودهای امام راحل، شهدا و  امام خامنه ای، باید با حضور پرنشاط و با صلابت خود در انتخابات باعث روشنی چشم دوستان و کوری چشم مستکبران شویم.

وی تصریح کرد: باید در انتخابات به شاخص های اصلح از دیدگاه ولی فقیه به خوبی دقت کنیم.  اصلح کسی است که دارای روحیه انقلابی، جهادی و بدون نگرش و امید به غرب باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha