سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با اشاره به نقش مبلغان در عرصه بصیرت افزایی نسبت به مسأله مهم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: روحانیون باید مردم را نسبت به مسائل مهم کشور آگاه نمایند تا آنان بتوانند با دید بازتری مسائل را تحلیل و نهایتاً نامزد اصلح مورد نظر خویش را انتخاب نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی استان خوزستان، اظهار داشت: استان خوزستان نیازمند بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی است که سال به سال این نیاز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مبلغان در عرصه بصیرت افزایی نسبت به مسأله مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: لازم است مبلغان با ایفای نقش حساس خویش، مردم را برای انتخاب نامزد اصلح یاری کنند  تا إن‌شاءالله شاهد حضوری پرشور و چشمگیر در انتخابات پیش رو باشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در آستانه یکی از حساس‌ترین مراحل سرنوشت‌ساز کشور است، تصریح کرد:  روحانیون باید مردم را نسبت به مسائل مهم کشور آگاه نمایند تا آنان  بتوانند با دید بازتری مسائل را تحلیل و نهایتاً نامزد اصلح موردنظر خویش را انتخاب نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در خصوص انتخابات شوراها، این چنین اظهار نظر کرد: شوراهای شهر و روستایی می‌تواند موتور پیشرانه شهرها برای توسعه زیرساختی و فرهنگی باشند، پس انتخاب افراد اصلح، شایسته و کارآمد نیز در این عرصه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر از مبلغان خوزستانی شد و گفت: طلاب، روحانیون و مبلغان خوزستانی، در هر برهه و شرایطی از وظیفه اصلی خویش که همان «تبلیغ آرمان‌های اساسی امام خمینی و خامنه‌ای» می‌باشد، دست نکشیده و لازم است حمایت شایسته و مطلوبی از آنان صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha