چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی

حوزه/ مدیر مرکز پاسخگویی به شبهات و سؤالات حوزه علمیه قزوین با بیان این که روحانیت باید دین و ارزش های ناب اسلامی را به زبان روز در جامعه تبلیغ و ترویج کند، گفت: شبهه زدایی در جامعه باید بیشتر مورد توجه روحانیت آگاه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی ابوالقاسمی، در نشستی با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، به فعالیت های مرکز پاسخگویی به شبهات و سؤالات حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مرکز توانسته به بسیاری از سؤالات و شبهات امروز مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به خوبی پاسخ دهد.

وی با بیان این که دشمنان با ترویج شبهات گوناگون در پی تهی کردن معنویت در نسل جوان هستند، تصریح کرد: پاسخگویی به این شبهات باید امروز در اولویت برنامه های مبلغان دینی قرار گیرد.

مدیر مرکز پاسخگویی به شبهات و سؤالات حوزه علمیه قزوین با بیان این که روحانیت باید دین و ارزش های ناب اسلامی را به زبان روز در جامعه تبلیغ و ترویج کند، افزود: شبهه زدایی در جامعه باید بیشتر مورد توجه روحانیت آگاه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی ادامه داد: ﺍﻧﺒﯿﺎء و ﺍﻭﻟﯿﺎء ﺍﻟﻬﯽ ﺑﺎ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺩﯾﻦ و ﺍﺭﺯﺵﻫﺎﯼ ﺩﯾﻨﯽ، ﻫﺪﺍﯾﺖ و ﺳﻌﺎﺩﺕ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩﺍﻧﺪ و ﺩر ﻋﺼﺮ غیبت این مسئولیت بر عهده روحانیت است و  هر جا که حضور آنان پررنگ تر باشد، دشمنان به هیچ عنوان توان حضور ندارند.

حجت الاسلام زارعی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) نیز در این نشست، گفت: تبلیغ یک رسالت الهی  است، بنابراین باید با تزکیه نفس، به روز کردن سطح دانش و عامل بودن به اخلاقیات و گفته های خویش در راستای عمل به این وظیفه سنگین گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha