جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زلزله

در پی وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری، مسئولان، اساتید و روحانیون حوزه علمیه خراسان شمالی در قالب گروه‌های چند نفره و در معیت نماینده ولی‌فقیه در استان، از مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی بازدید و از زلزله‌زدگان دلجویی کردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی شامگاه یک شنبه ضمن بازدید از این مناطق در جریان کم و کیف رسیدگی به حال زلزله‌زدگان قرارگرفته و با حضور در منازل افراد مصیبت‌دیده به آن‌ها تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با تشکر از نهادهایی که در حال کمک‌رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان هستند بر اسکان سریع زلزله‌زدگان تأکید کردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ضمن دلجویی و دعوت به صبر و شکیبایی زلزله‌زدگان و حادثه دیدگان، حوادث و مصائب  را وسیله آزمایش بندگان خدا عنوان کرد.

وی افزود: لازم است علاوه بر رعایت مسائل ایمنی و مقاوم‌سازی منازل، همه این حوادث را مایه عبرت و کرنش در برابر خداوند متعال قرار دهیم.

همچنین بر اساس دستور حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، مبنی بر کمک طلاب خراسان شمالی به زلزله زدگان منطقه، تعدادی از طلاب و روحانیون این حوزه به منطقه پیش قلعه اعزام شدند.

طلاب و روحانیون خراسان شمالی برای کمک های امدادی به آسیب دیدگان و فعالیت های فرهنگی و تسکین آلام و آرامش بخشی به مردم وارد این منطقه شده و خود را در غم آنان و رنج حاصل از حادثه وارده شریک کردند.

مسئولین، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی در قالب گروه های چند نفره و به همراه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از مناطق آسیب دیده بازدید و از زلزله زدگان دلجویی کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha