پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که مسجد تنها يک عبادتگاه نیست، بلکه مرکزي براي حيات سياسي و اجتماعي است، گفت: امروز وظیفه بسیج و روحانیون ترویج گفتمان مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهرستان محمدیه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: جوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی از بزرگ ترین سرمایه های این کشور به شمار می روند و تلاش در جهت توسعه آگاهی های دینی آنان از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 وی افزود:  فرهنگ سازی یکی از راه های پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی به شمار می رود و مسجد می تواند بهترین مکان برای پیشگیری از دردهای اجتماعی باشد.

 حجت الاسلام  والمسلمین موینی تصریح کرد: هیئت امنا، خادمین مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت در کنار روحانیون باید با کارهای لازم، بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد را فراهم و از سوی دیگر آنها را به ارزش‌های دینی و فرهنگ معنوی در جامعه مجهز کنند.

امام جمعه شهرستان محمدیه با بیان این که مسجد تنها يک عبادتگاه نیست، بلکه مرکزي براي حيات سياسي و اجتماعي است، عنوان داشت: امروز وظیفه بسیج و روحانیون ترویج گفتمان مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه قزوین  با اشاره به اینکه حضور نسل جوانان و نوجوان در مساجد ضروری است، ادامه داد: حضور آنان در مساجد سبب آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگی دینی و راهی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

امام جمعه شهرستان محمدیه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد، گفت: مردم با حضور و تجمع در مساجد به برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان می پرداختند و با همین حضور انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha