پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی حبیبیان

حوزه / مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: تاکنون شش مرحله از طرح «انس نونهالان با مسجد و روحانی» در سطح استان یزد برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ششمین مرحله طرح انس نونهالان مهدهای کودک با مسجد نماز و روحانی، صبح امروز در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام یزد برگزار شد.

حجت الاسلام علی حبیبیان در خصوص اجرای این طرح در مهدهای کودک به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، گفت: این طرح اواخر سال گذشته با حضور دکتر مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز برای نخستین بار در استان یزد کلید خورد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد به هدف از برگزاری طرح انس نونهالان مهدهای کودک با مسجد و نماز در استان یزد اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف آشنایی نونهالان با مبانی مقدماتی نماز و احکام شرعی آنها برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد، سازمان بهزیستی استان و کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود که هرکدام از این سه نهاد کارهایی را در راستای فعالیت های خود برای پیشبرد اهداف این طرح انجام می دهند.

حجت الاسلام حبیبیان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد با اعلام هماهنگی بین مساجد منتخب در استان ، مکان برگزاری را معرفی می کند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز برخی از روحانیون متخصص را معرفی کرده تا به اجرای برنامه های پیش بینی شده بپردازند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد افزود: در این طرح روحانیون متخصص به بیان کارکرد مساجد، آموزش نماز و مقدمات نماز ، اجرای مسابقات در مسجد ، بیان جایگاه و شخصیت روحانیون در جامعه می پردازند و در پایان نیز از طرف سازمان بهزیستی استان هدایایی مانند پازل نماز و ... به کودکان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح ابتکاری استان یزد می باشد و قرار است در مناطق محروم استان نیز اجرا شود، گفت: طرح انس نونهالان مهدهای کودک با مساجد و روحانی به مرکز ستاد اقامه نماز کشور ارائه گردید که با استقبال خوب مدیر ستاد روبه رو شد و ان شاءالله در آینده نزدیک در کشور نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/313/23 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha