پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فیض سرابی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری شرکت مردم در انتخابات را یک وظیفه عمومی و ملی برشمرد و مشارکت حداکثری را موجب بیمه نظام و یاس و ناامیدی استکبار دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فیضی سرابی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات ابراز داشت: مردم ایران افراد متدینی هستند و اگر به دین و امنیت و آرامش و پیشرفت کشور علاقه دارند باید در انتخابات حضور پیدا کنند و این یک وظیفه عمومی و ملی است.

وی با مثبت ارزیابی کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: هر اندازه مردم، مشارکت بیشتری در صحنه داشته باشند، سبب می شود کفار و مخالفین دین و انقلاب اسلامی به کنار بروند و نتوانند نقشه های خود را عملی کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری ویژگی های فرد اصلح را مشخص کرده اند ، تاکید کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، ویژگی های رئیس جمهور اصلح را برشمردند و مردم آزاد هستند ضمن توجه به این ویژگی ها در انتخابات به کاندیدای مورد علاقه خود رأی بدهند.

حجت الاسلام والمسلمنی فیضی سرابی عنوان کرد: شورای نگهبان طبق قانون افرادی را برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت کرده و مردم نیز مختار هستند تا نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند، چرا که انتخابات در ایران به آزادترین شکل ممکن برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha