جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب «نجوا»

حوزه/ مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز کشور از تولید دفتر اول كتاب «نجوا» حاوی جملات زیبای بانوان در رابطه با آثار و برکات نماز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مسعود دریس پس از انتشار فراخوان مسابقه جملات زیبای نمازی ویژه بانوان ایرانی و استقبال  کم نظیر زنان و دختران نماز یاور در سطح كشور، اولین مجموعه از آثار ارسالی توسط گروه طراحی و گرافیك روابط عمومی ستاد اقامه نماز به شكل كتاب عكس و در قالب گرافیكی بسیار زیبا تولید شد كه از طریق كانال تلگرامی «صدف» قابل استفاده است .

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز در خصوص ادامه این روند افزود: مابقی آثار در دفتر دوم و سوم پس از طراحی منتشر خواهد شد .

دریس همچنین در مورد آخرین مهلت شركت در این مسابقه گفت: خواهران می توانند تا پایان اردیبهشت آثار خود را به ستاد اقامه نماز از طریق ادمین كانال تلگرامی «صدف» به نشانی https://t.me/namaz_sadaf ارسال نمایند .

گفتنی است، کانال تخصصی «صدف» با موضوع نماز و سبک زندگی از سوی ستاد اقامه نماز کشور، با هدف پاسخ به سؤالات و شبهات حوزه نماز راه‌اندازی شد.

بر پایه این گزارش، موضوع نماز و سبک زندگی از دیگر اهداف راه‌اندازی این کانال تلگرامی است که به موضوعاتی مانند «شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز» و «نماز، خانواده و تربیت» می‌پردازد.

همچنین برگزاری مسابقات ملی و تولید آثار هنری «استیکر» از جمله برنامه‌های این کانال است.

علاقمندان می توانند جهت ارتباط با این کانال تلگرامی به آدرس namaz_sadaf@ مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha