جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخلاق انتخاباتی

حوزه/ حجت الاسلام صیدیان با اشاره به اینکه نامزدها و طرفداران آنها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی برنامه ها و دیدگاه های خود را مطرح گنند، تصریح کرد: کاندیداها با مردم صادق باشند و وعده های انتخاباتی بی پایه و اساس ندهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام فرزاد صیدیان، در نشست بصیرتی خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد، با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان وظیفه سنگین بصیرت افزایی و روشنگری برای انتخاب اصلح را بر عهده دارند، گفت: طلاب و مبلغان باید ویژگی های کاندیدای اصلح، متعهد و متخصص را برای مردم تبیین و تشریح کنند .

وی با بیان اینکه بهترین معیارها برای انتخاب اصلح رجوع به رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: ولایت مداری، استکبار ستیزی، انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی برای خدمت و .. از جمله ویژگی های نامزد ریاست جمهوری اصلح است .

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد در ادامه با بیان این که روحانیون باید بیان منشور اخلاق انتخاباتی را نیز در برنامه تبلیغی خود قرار دهند، گفت: در این خصوص مبلغان باید به انتخاباتی سالم ،پرشور و بابصیرت کمک نمایند .

حجت الاسلام صیدیان با اشاره به اینکه نامزدها و طرفداران آنها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی برنامه ها و دیدگاه های خود را مطرح گنند، تصریح کرد: کاندیداها با مردم صادق باشند و وعده های انتخاباتی بیهوده ندهند .

وی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: مردم ایران اسلامی با شور و شعور خود روز جمعه در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر می آفرینند و برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ پرافتخار نظام خواهند افزود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha