چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بافق

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سید سلیمانی گفت: اگر امروز ما در امنیت کامل به سر می بریم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، صبح امروز در همایش جانبازان و ایثارگران استان یزد گفت: جانبازان مظهر استقامت و پایداری هستند و علی رغم مشکلاتی فراوانی که دارند همچنان به مجاهدت خود ادامه می دهند.

امام جمعه شهرستان بافق تاکید کرد: اگر امروز ما در امنیت کامل به سر می بریم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ جایگاهی برتر و بالاتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ما وظیفه داریم در قبال شهدایی که با تاسی از فرهنگ عاشورا به فیض شهادت نائل آمدند، از آرمانهای آنان پاسداری و اجازه ندهیم توطئه های دشمن خللی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

امام جمعه بافق دربخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از وظایف مهمی که برعهده ما گذاشته شده، بیان رشادت های جانبازان و ایثارگران برای مردم و مخصوصا نسل جوان است که آنها نیز از این جانفشانی ها مطلع و آگاه باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha