پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ ملت بیدار ایران اسلامی، همانند گذشته مصمم و استوار، با شرکت پرشکوه و انتخاب کاندیدای اصلح، عزم و اراده امت اسلامی را به نمایش گذاشته و افتخار دیگری را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات، بیان کرد: حضور ملت غیور، سرافراز و ریشه دار ایران اسلامی در پای صندوقهای رای در 29 اردیبهشت، تیری بر چشم استکبار و فتنه گران داخلی و خارجی و لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای در خلق حماسه سیاسی است.

وی افزود:  حضورحماسی مردم ایران در انتخابات پیش رو، موجب انسجام همه اقوام و ادیان در قلمرو حکومت اسلامی، استحکام پایه های نظام اسلامی بر محور ولایت مطلقه فقیه و زنگ بیدار باش و خود باوری برای امت اسلامی در سراسر گیتی می گردد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: حوزویان همراه با ملت بیدار ایران اسلامی، همانند گذشته مصمم و استوار، با شرکت پرشکوه و انتخاب کاندیدای اصلح، عزم و اراده امت اسلامی را به نمایش گذاشته و افتخار دیگری را رقم خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد: خواهران طلبه مازندران با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات، با حضور حماسی خویش، مشتی محکمی بر دهان دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی زده و  مانند همیشه نقشه ها و توطئه های استکباری آنان را خنثی خواهد نمود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha