شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: باید به کسی رأی داد که تابع ولی‌فقیه باشد، نه در شعار بلکه در عمل، از این رو، از بین کاندیداها باید کسی را برگزید که در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح امروز در جمع ائمه جماعات استان قزوین در مسجد شیخ الاسلام، به سند 2030 اشاره کرد و گفت: امروز جامعه و مردم نیازمند روشنگری هستند تا از خطر نفوذ دشمنان آگاهی یابند.

وی با تاکید بر این که این سند با مبانی بومی و مذهبی ما سازگار نبوده و دارای مبنای غیردینی است، ابراز داشت:  رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها به مسئله نفوذ اشاره فرموده اند و  سند خفت بار  ۲۰۳۰ یونسکو نیز یکی از ابزارهای نفوذ دشمنان است، لذا امروز وظیفه مهم روحانیت است که ابعاد این سند خفت بار را برای آحاد جامعه تبیین نمایند.

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: متاسفانه امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی در تلاش هستند که دین مبین اسلام را از بین مردم و جامعه گرفته و برنامه های غربی را در کشور ترویج دهند که  باید هوشیار باشیم.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد:دشمنان می دانند که تا وقتی که کتاب آسمانی ما قرآن، نهج البلاغه، اصول کافی در بین مردم رواج دارد نمی توانند و نخواهند توانست بر فکر و اندیشه این ملت همیشه بصیر خللی وارد سازند.

استاد حوزه علمیه قزوین به انتخابات جمعه هفته جاری در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این برهه زمانی امتحان بزرگی پیش رو داریم که امیدواریم مردم ما با  انتخاب فردی شایسته و پایبند به اصول نظام و اسلام از این امتحان سربلند بیرون آیند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به روی کار آمدن دولت منتخب و جدید اشاره کرد و اظهار داشت: دولتی که از سوی ملت ایران انتخاب می شود باید براساس مسیر انبیا الهی و  و آموزه های قرآنی حرکت کند.

 وی تصریح کرد: باید به کسی رأی داد که تابع ولی‌فقیه باشد، نه در شعار بلکه در عمل تابع فرمایشات ایشان باشد، از این رو، از بین کاندیداها باید کسی را برگزید که  در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha