جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا عطایی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور گفت: مشارکت حداکثری مردم در این همه پرسی ملی از یک سو تضمین کنننده امنیت پایدار نظام خواهد بود و از طرف دیگر انسجام ملی را در کشور افزایش می دهد.

حجت الاسلام علیرضا عطایی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، به ویژگی های یک نامزد اصلح اشاره کرد و گفت:   نامزد اصلح باید با هدف اصلاح امور و خدمت پا به عرصه رقابت های انتخاباتی بگذارد و بین طبقات مردم و جامعه فرق و تفاوتی قائل نباشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به علل بسیار شاهد مشکلات اقتصادی در کشور هستیم، لذا رئیس جمهور آینده باید چند هدف را در اولویت کاری خود قرار دهد که یکی از آنها حل و فصل نابسامانی های اقتصادی و دیگری توجه به پایه های فرهنگی و دینی جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: روز جمعه شاهد تکرار حماسه ای ماندگار در تقویم پرافتخار انقلاب خواهیم بود و  هر رای به مثابه یک موشک در قلب کفار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

حجت الاسلام عطایی در ادامه به بازتاب بین المللی مشارکت بالا در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در این همه پرسی ملی از یک سو تضمین کنننده امنیت پایدار نظام خواهد بود و از طرف دیگر انسجام ملی را در کشور افزایش می دهد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور به اهداف رسانه های بیگانه و غربی در دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای اشاره داشت و گفت: بیگانگان و دشمنان این نظام و ملت با هر وسیله ای می کوشند که آمار حضور مردم در پای صندوق های آرا را کاهش دهند که بی شک از این کار خود چند هدف همانند از هم پاشیدن انسجام ملی ایران و نیز دست یافتن به سرمایه ها و اقتصاد ما را دنبال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha