جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هستیم، گفت: شرکت پرشور و گسترده در انتخابات، پاسخ کوبنده‌ای به بدخواهان اسلام است.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان اینکه در آستانه بزرگ‌ترین جشن اسلام و نظام هستیم، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات پیش رو جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از هیچ حرکتی برای ضربه زدن به اسلام و نظام دریغ نکرده‌ و نخواهند کرد، افزود: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در ایران اسلامی همواره برای نظام استکبار و دشمنان سخت و آزاردهنده بوده است و آنان برای مقابله با این حرکت مردمی توطئه‌چینی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره با حضور پرشور و گسترده خود در تمامی عرصه‌های نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی است، تصریح کرد: مسئله انتخابات در ایران آبروی نظام است و دشمنان با تشکیل اتاق‌های فکر و برنامه‌های شیطانی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه در ایران و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های روی و برگزیدن فرد اصلح، فرصت توطئه افکنی را از دشمنان نظام اسلامی می‌گیرد و آنان را مثل گذشته سرافکنده و مأیوس می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha