پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه /عضو خبرگان رهبری با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: ملت انقلابی با حضور حماسی و آگاهانه در انتخابات، تداوم حركت در مسير عزت خواهي، استقلال خواهي، خنثى سازي توطئه ها و تعيين سرنوشت میهن اسلامی را تضمين خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی با دعوت از همه مردم برای شرکت گسترده در انتخابات، تصریح کرد: روشن است که  نفس پرداختن و حضور یافتن در انتخابات،  شاخصه ای مهم و معنادار برای بلوغ، حیات و نشاط اجتماعی یک ملت است و وزن، ارزش و اصالت آن ملت را به نمایش  می گذارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات همواره  و به ویژه در شرائط حساس- کارکردهای مهم و بازتاب های گسترده ای را در پی دارد که این کارکردها و بازتاب ها گاه، راه به درازمدت می برند و بر مسیر حرکت در آینده، سایه تاثیر گذار پهن می کنند.

وی یادآورشد: اگر خدای نخواسته انتخابات با همه زیبایی ها و اصالت های آن، جولانگاهی  هر چند در حدودی و سطوحی و از هر طرف،  برای بد اخلاقی، نشر سوء ظن، و افتراق و اختلاف بخش های مردمی در قبال هم قرار گیرد، گناه بزرگی است که همگان از آن بر حذر باشیم.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: باید همه، مسؤولانه در جهت تعميق انسجام ملي ايران اسلامي و نمایش قدرت و اصالت جمهوری اسلامی در برابر چشمان  متمرکز و خیره شده جهانیان بر ما، انتخاباتی با شکوه را در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

 متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه خداوند، ملت رشید ایران اسلامی در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید با حضور حماسی و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تداوم حركت در مسير عزت خواهي، استقلال خواهي، خنثى سازي توطئه ها و  تعيين سرنوشت میهن اسلامی را تضمين خواهند نمود.

روشن است که:

۱. نفس پرداختن و حضور یافتن در انتخابات،  شاخصه ای مهم و معنادار برای بلوغ، حیات و نشاط اجتماعی یک ملت است و وزن، ارزش و اصالت آن ملت را به نمایش  می گذارد.

۲. انتخابات همواره و به ویژه در شرائط حساس کارکردهای مهم و بازتاب های گسترده ای را در پی دارد. این کارکردها و بازتاب ها گاه، راه به درازمدت می برند و بر مسیر حرکت در آینده، سایه تاثیر گذار پهن می کنند.

۳. اگر خدای نخواسته انتخابات با همه زیبایی ها و اصالت های آن، جولانگاهی - هر چند در حدودی و سطوحی و از هر طرف-  برای بد اخلاقی، نشر سوء ظن، و افتراق و اختلاف بخش های مردمی در قبال هم قرار گیرد، گناه بزرگی است که همگان از آن بر حذر باشیم.

۴. باید همه، مسؤولانه در جهت تعميق انسجام ملي ايران اسلامي و نمایش قدرت و اصالت جمهوری اسلامی در برابر چشمان  متمرکز و خیره شده جهانیان بر ما، انتخاباتی با شکوه را در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

 نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری

 احمد مبلغی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha