پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فقرا - فقر - نیازمندان - محرومان

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان، خردمندی و رعایت حقوق فقرا و نیازمندان را از ویژگی های نامزد اصلح برشمرد و گفت: رسیدگی به درد محرومان در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام داوود رفیعی، عصر امروز در نشست بصیرتی با موضوع ویژگی های حاکم اسلامی از دیدگاه امیرالمومنین (ع) در جمع خواهران مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با اشاره به برخی از ویژگی های حاکم اسلامی در جامعه، گفت: حاکم جامعه اسلامی باید خود را خادم مردم بداند و همیشه به درد محرومان و طبقه ضعیف جامعه رسیدگی نماید.

وی با اشاره به اینکه خردمندی، تعهد به عهد و پیمان، زیرکی، رعایت حقوق ایتام، فقرا و نیازمندان از ویژگی های حاکم اسلامی از دیدگاه امیرالمومنان علی(ع) است، افزود: حاکم جامعه اسلامی باید به بهبود وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کند و در انتصابات مسئولان، دقت و دلسوزی را برای برای حل مشکلات مردم در نظر بگیرد.

استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت  و ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، خاطر نشان کرد:مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، با انتخاب رئیسجمهور اصلح نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

مردم دشمنان را نا امید می کنند

حجت الاسلام پاکدامن، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد و عضو هیات امنای مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت نیز در این نشست گفت: مردم با انتخاب آگاهانه و اصلح موجب سرافرازی ایران اسلامی و یاس و ناامیدی نقشه های دشمنان انقلاب خواهند شد.

وی ادامه داد: برای انتخاب اصلح باید به شاخصه های امام (ره)، مقام معظم رهبری رجوع کنیم تا براساس معیارهای کلی انتخاب اصلح، نامزد مورد نظر را انتخاب کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی باید در انتخاب خود دقت کنند و با مطالعه و تحقیق تصمیم بگیرند، افزود: مردم ولایت مدار و بابصیرت ایران اسلامی، روز جمعه اوج وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و با حضور گسترده در پای صندوق های رای، بار دیگر تکلیف دینی سیاسی خود را انجام خواهند داد..

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha