جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تولید و اشتغال

حوزه/ امام جمعه شهرستان پلدختر با تاکید بر اینکه منتخب مردم باید از روحیه نقد پذیری بالایی برخوردار باشد، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور و رونق تولید و اشتغال باید روحیه خودباوری و تلاش را به جوانان تزریق کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری عصر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه مردم علاوه بر حضور خود در سرنوشت کشور باید در انتخاب اصلح نیز مشارکت داشته باشند، گفت: انتخابات صحنه تعیین سرنوشت است و باید با دقت و اهتمام ویژه ای برای انتخاب اصلح گام برداشت.

وی با بیان اینکه انتخابات اوج نمایش غیرت ملی و مردم سالاری دینی است، ادامه داد: انتخاب اصلح می تواند توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و سربلندی و اقتدار روزافزون اسلام و انقلاب را به همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه ایمان، صداقت، دلسوزی و داشتن روحیه جهادی از شاخصه های مهم در انتخاب اصلح است، خاطرنشان کرد: منتخب مردم باید به مردم دروغ نگوید و پرهیزکار و صادق باشد و تمام هم و غمش رفع مشکلات معیشتی و بهبود اوضاع زندگی محرومان باشد.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه منتخب مردم نباید چشمش به بیگانگان باشد، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی کشور و رونق تولید و اشتغال باید روحیه خودباوری و تلاش را به جوانان تزریق کرد.

وی با تاکید بر اینکه منتخب مردم باید از روحیه نقد پذیری بالایی برخوردار باشد، گفت: نقد با تخریب متفاوت بوده و دو مقوله جدا از هم هستند  لذا مسئولان باید از نقدهای سازنده استقبال کنند

امام جمعه شهرستان پلدختر در پایان با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب همواره در ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی آحاد جامعه نقش داشته اند گفت: مبلغان باید با دعوت مردم به پای صندوق های رای، ویژگی ها و شاخصه های انتخاب اصلح را بر مبنای متون و رهنمودهای بزرگان دینی برای مردم تبیین و تشریح نمایند تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت باز دیگر حماسه ای بزرگ در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به بار بنشیند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha