پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی نظاری-مدیر مدرسه امام خمینی(ره) کاشان

حوزه/ با توجه به اینکه فقر ایمان را از بین می برد، لذا مسئولان باید با کار جهادی، نسبت به رفع معضل بیکاری درکشور اقدام کنند.

حجت الاسلام علی نظاری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، حضور مردم درانتخابات را نشان دهنده تایید حکومت، امنیت کشور و موجب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی ایران  دانست و گفت: با توجه به اینکه مردم به ویژه جوانان امید آینده نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند، باید قدردان چنین ملت فداکاری باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده نباید به بیرون از مرزها نگاه داشته باشد، افزود: رئیس جمهور آینده باید به نیازهای واقعی مردم توجه کند و نسبت به مستضعفین دیدگاه شعاری نداشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره ) کاشان، رفع معضل بیکاری در جامعه را از دیگر وظایف رئیس جمهور آینده دانست و گفت: با توجه به اینکه فقر ایمان را از بین می برد، لذا مسئولان باید با کار جهادی،  نسبت به رفع معضل بیکاری درکشور  اقدام کنند.

حجت الاسلام نظاری، به وظیفه بسیار مهم روحانیون و طلاب در تبیین معیارهای اصلح و تشویق مردم به حضورحداکثری درانتخابات اشاره کرد و افزود: روحانیون باید معیارها را از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha