پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ حجت الاسلام بنی عامریان با اشاره به اینکه وجود ولی فقیه مانع دیکتاتوری و انحراف کشورمی شود، گفت: وجود ولی فقیه در جوامع اسلامی از یک سو باعث انسجام بیشتر می گردد و نیز مایه وحدت و همدلی درجامعه می باشد.

حجت الاسلام  مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، گفت: برای اثبات ولایت فقیه در جامعه اسلامی ادله عقلی و نقلی فراوانی وجود دارد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در نظام اسلامی که باید طبق دستورات اسلام اداره شود و سبک اداره کشور باید اسلامی باشد این امر زمانی عملا اجرا می شود که در رأس نظام، کسی باشد که از جانب شارع مقدس منصوب شود و در زمان غیبت معصوم، مصداق آن، ولی فقیه جامع الشرائط می باشد.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه وجود ولی فقیه مانع دیکتاتوری و انحراف کشورمی شود، بیان داشت: وجود ولی فقیه در جوامع اسلامی از یک سو باعث انسجام بیشتر می گردد و نیز مایه وحدت و همدلی درجامعه می باشد.

حجت الاسلام بنی عامریان در ادامه سخنان خود گفت: ولایت فقیه به مانند بند تسبیح است که با نبودش افراد متفرق می شود و دیگر انسجامی در جامعه اسلامی دیده نمی شود.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه قدرت و استحکام و انسجام جمهوری اسلامی نشات گرفته از وجود ولی فقیه  عادل و عالم است، ادامه داد: زیان و خسران نبود ولی فقیه در کشورهای همسایه به عینه مشاهده می شود.

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان سخنان گفت: خدای سبحان را شاکرم که در زمانی زندگی می کنیم که نعمت ولایت فقیه وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha