شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: در هر دوره از انتخابات، استکبار جهانی تبلیغات خصمانه‌ای علیه نظام انجام می دهد ، اما با هوشیاری و بیداری ملت ایران تمامی توطئه‌های آنان خنثی شده و در این دوره نیز مردم دموکراسی دینی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب مردم نقشی در اداره کشور نداشتند، اما امروز در جمهوری اسلامی ایران، رای مردم تعیین کننده است..

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: همواره در روزهایی که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ایام الله نام گذاری شده، مردم به منظور پاسداری از انقلاب و اهداف و آرمان های آن، حضور پرشوری در صحنه دارند و در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز ملت انقلابی حماسه آفرینی خواهد کرد.

وی، انتخاب اصلح را برای کشور حیاتی خواند و تصریح کرد: از جمله مهمترین معیار برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات، تبعیت از مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش های اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین افزود: در هر دوره از انتخابات، دشمنان و استکبار جهانی تبلیغات خصمانه‌ای علیه نظام انجام داده اند، اما با هوشیاری و بیداری ملت ایران تمامی توطئه‌های آنان خنثی شده است و در این دوره نیز مردم دموکراسی دینی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha