جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله قاضی زاده

حوزه/ آیت الله قاضی زاده با تأکید بر اهمیت توجه مردم به ویژگی های انتخاب اصلح، گفت: مردم باید به کسی رأی بدهند که دیانت، امانتداری و صداقت جزو خصوصیات اصلی او بوده و بتواند برای کشور و اسلام مفید باشد.

آیت الله قاضی زاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به اهمیت و جایگاه حضور مردم در انتخابات و همه پرسی های کشوری و منطقه ای، ابراز کرد: انتخابات یکی از لوازم و ضروریات اصل آزادی در هر جامعه ای است.

وی با تأکید بر این که طلاب و مبلغان حوزه علمیه در هنگام انتخابات باید عمده تلاش خود را در جهت ترویج اصل حضور در انتخابات و تبیین اهمیت و نتیجه آن مصروف دارند، گفت: حضور مردم در انتخابات حق و وظیفه ای است که کشور را تا حدود زیادی در برابر هجمه ها و فشارهای بین المللی علیه نظام اسلامی بیمه می کند و علاوه بر این ما وظیفه داریم به ندای رهبری برای شرکت در این انتخابات لبیک بگوییم.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، شرکت حداکثری در انتخابات را ضروری خواند و تصریح کرد: حضور در پای صندوق های رای می تواند عاملی برای استمرار ترویج شعائر دینی باشد.

آیت الله قاضی زاده با تأکید بر اهمیت توجه مردم به ویژگی های انتخاب اصلح، اظهار کرد: مردم باید به کسی رأی بدهند که دیانت، امانتداری و صداقت جزو خصوصیات اصلی او بوده و بتواند برای کشور و اسلام مفید باشد.

وی افزود: مردم به سوابق نامزدهای ریاست جمهوری توجه کامل داشته باشند و اگر به انتخاب قطعی نرسیدند با افراد متدین و دارای آگاهی و بینش مشورت نمایند.

 استاد حوزه علمیه خراسان در پایان، رعایت اخلاق و منش اسلامی و قانون از سوی نامزدها و طرفداران آنان را امری ضروری دانست و بر توجه کامل به رعایت نظم و امنیت در برگزاری انتخابات تأکید کرد.
 

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha