پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل

حوزه/ چیت سازان پاسخ عالمانه به شبهات را از رسالت های مهم حوزویان برشمرد و گفت: طلاب و روحانیون باید توانایی لازم را در پاسخ به شبهات و سوالاتی که مطرح می شود، داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم چیت سازان در مراسم تجلیل از نخبگان برتر آموزشی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین ، خدمت به طلاب را افتخار  دانست و گفت: ما به عنوان خدمتگزاران طلاب باید همت کنیم تا شرایط تحصیل و تهذیب آنان را فراهم کنیم تا پس از فارغ‌التحصیلی افراد تاثیر‌گذاری در جامعه باشند و بتوانند از فرصت ها به بهترین نحو استفاده نمایند

وی ادامه داد: انسان هر قدر به علم توجه کند و در مسیر آن گام بردارد، به همان اندازه به کمال نزدیک و به سعادت دست پیدا می کند، چرا که در اسلام  علم آموزی، برای همه انسان ها واجب است، چون انسان جاهل نمی تواند به کمال دست پیدا نماید.

چییت سازان پاسخ عالمانه به شبهات را از رسالت های مهم حوزویان برشمرد و افزود: طلاب و روحانیون باید توانایی لازم را در پاسخ به شبهات و سوالاتی که مطرح می شود، داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر قزوین در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: ولایت مداری، شجاعت، مردم داری، ساده زیستی، خدمتگزاری، قانون گرایی و استکبار ستیزی از معیارهای انتخاب اصلح است.

وی با بیان این که حفظ بصیرت و احساس مسئولیت همگانی می تواند ترفندهای دشمنان را نقش برآب کند و جایگاه نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقاء دهد، تصریح کرد:مردم باید در این انتخابات نیز همچون گذشته حضوری پرشور و انقلابی داشته باشند و اصلح ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید و طلاب برتر مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، با حضور مدیر حوزه خواهران استان تقدیر شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha