جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
كرسي آزاد امديشي در مدرسه فاطمه الزهرا(س)آمل

حوزه / کرسی آزاداندیشی "رأی حداکثری یا حداقلی مردم در انتخابات و اثر آن بر اقتدار کشور" در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء (س) شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرگزازری  «حوزه» از ساری، خانم سمیه سیار، استاد ارائه کننده بحث "رأی حداکثری یا حداقلی مردم در انتخابات و اثر آن بر اقتدار کشور"، در این کرسی آزاداندیشی، گفت: فردی که فعالیت چندانی در جامعه ندارد، تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وی با بیان این که یکی از نمودهای فعالیت و تأثیرگذاری در جامعه، شرکت در انتخابات است، افزود:  قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت کشور شده و به نظام اسلامی مشروعیت می بخشد.

 سیار تصریح کرد: با توجه به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره با استفاده از روش های مختلف به دنبال تضعیف نظام بوده و در این راستا هزینه های زیادی نیز خرج می کنند، لذا اگر مردم متحد باشند و در همه صحنه ها  به خصوص انتخابات حضور یابند، پاسخ کوبنده ای به دشمنان داده و دخالت بیگانگان را نخواهند پذیرفت.

در ادامه خانم، فهیمه نصراللهی، استاد منتقد این کرسی، گفت: با وجود این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، انتخابات زیادی برگزار شده و مردم در آن ها مشارکت داشته اند، اما مردم همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و از طرفی عملکرد بد برخی از کارگزاران، نیز بر مشکلات افزوده است.

خانم مهربان؛ مدیر  مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء (س) شهرستان آمل و داور کرسی مذکور نیز بیان داشت: هرچند برخی از مسئولان کشور عملکرد مناسبی نداشته و به خوبی نتوانسته اند در جهت رفع مشکلات مردم فعالیت کنند، اما همگان باید با شرکت حداکثری در انتخابات، در سرنوشت کشور مشارکت نمایند.

وی تأکید کرد: براساس دیدگاه مقام معظم رهبری، تقوا و تعهد، دوری از اشرافی گری، استقامت در مقابل دشمن و ... از ویژگی های کاندیدای اصلح می باشد، لذا باید بر اساس این شاخص ها، کاندید اصلح را انتخاب کرد.

وی خطاب به طلاب گفت: طلاب باید نسبت به مسائل جامعه هوشیار و آگاه بوده و در مواقع نیاز، با بصیرت کامل روشنگری کنند و پاسخگوی سئوالات دیگران باشند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha