پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیره علوی

حوزه/ ابراهیمی، امام علی ( علیه السلام) را الگوی کامل کارگزاران حکومتی دانست و گفت: حضرت توجه ویژه ای به بیت المال و توزیع عادلانه آن در بین مردم داشتند، مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز باید از سیره علوی الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، خانم ابراهیمی استاد حوزه خواهران مازندران، در نشست "ملاک ها و معیار های انتخاب اصلح"، در مدرسه علمیه خواهران الزهراء( سلام الله علیها) ساری بیان کرد: با توجه به آیات قرآن، ایمان و تقوا از مهم ترین شروط و معیارهای نامزد اصلح در انتخابات است.

وی در ادامه وفاداری به اسلام و جمهوری اسلامی را دومین معیار لازم در انتخاب اصلح دانست و افزود: ملت انقلابی باید با مطالعه دقیق سوابق کاندیداها، به اشخاصی رای دهند که به اسلام، قانون اساسی و ولایتفقیه وفادار باشد.

استاد حوزه خواهران مازندران همچنین التزام و اعتقاد به ولایت فقیه، اخلاص، شجاعت در مقابل دشمنان، سابقه خوب و درخشان و روحیه خدمتگزاری، پرهیز از وعده های دروغ،  صداقت در گفتار و رفتار، ساده زیستی و امانت داری را از دیگر شرط های لازم در انتخاب اصلح بیان کرد.

ابراهیمی، امام علی ( علیه السلام) را الگوی تمام کارگزاران حکومتی دانست و گفت: حضرت توجه ویژه ای به بیت المال و توزیع عادلانه آن در بین مردم داشتند، مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز باید از سیره علوی الگوبرداری کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان یاد آور شد: یک طلبه باید تحلیل سیاسی داشته باشد تا بتواند در مباحث سیاسی پاسخگوی آحاد مردم باشد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha