پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ابوالقاسم وافی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، مقطع زمانی کنونی را بسیار حساس برشمرد و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را وابسته به ولایت فقیه دانست و گفت: اگر خدایی ناکرده کاری را انجام دهیم که رهبر معظم انقلاب دچار رنجش شوند، در روز قیامت باید نسبت به این امر پاسخگو باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت الله ابوالقاسم وافی، در همایش سیاسی بصیرتی حوزه علمیه یزد با بیان اینکه بسیاری از کارهای انسان مقطعی نیست و بایستی در زندگی به صورت دائم به آنها پرداخته شود، گفت: یکی از آنها توجه به معنویت و تزرع در درگاه الهی می باشد. روحانیت که هدایت گر مردم هستند این امر را باید یک اصل در زندگی خود قرار دهند.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما به عنوان طلبه ای که به دنبال هدایت مردم است باید با معنویت و مهدویت آشنا باشیم، خاطر نشان کرد: روحانیون و طلاب باید تدبر در قرآن را در دستور کار خود قرار داده و راه های تقویت مبانی معنوی را همیشه مورد توجه قرار دهید.

وی، مقطع زمانی کنونی را بسیار حساس برشمرد و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را وابسته به ولایت فقیه دانست و افزود: اگر خدایی ناکرده کاری را انجام دهیم که رهبر معظم انقلاب دچار رنجش شوند، در روز قیامت باید نسبت به این امر پاسخگو باشیم.

آیت الله وافی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد، اظهار داشت: مسئله شوراهای اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و نخستین حضور فرد در این شوراها باید مسلمان باشد، همان گونه که امام خمینی(ره)نیز این مسئله را بیان کرده بودند و اینکه اعضای شورا می توانند شهر و کشور را تغییر دهند، پس در انتخاب هایمان بایستی دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در پایان حضور پرشور مردم را انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر خواستار شد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و توطئه های دشمنان را نیز سرکوب خواهد کرد.

تجلیل از مدیر حوزه استان

 بر پایه این گزارش، در این همایش، از حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد و فرمانده پایگاه اساتید و نخبگان بسیج استان تجلیل به عمل آمد.

 پایگاه اساتید و نخبگان بسیج استان یزد در کشور موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در پایگاه اساتید و مبلغان را کسب کرد به همین علت سپاه الغدیر استان از فرمانده  این پایگاه تجلیل به عمل آورد.

مدیر حوزه علمیه یزد در این باره گفت: از تلاش تمامی همکارانی در این پایگاه زحمات بسیاری را می کشند کمال تشکر را دارم و ان شاءالله به یاری خداوند متعال در سال های آینده نیز بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم تا موجب خشنودی رهبر معظم انقلاب و امام زمان(عج)قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha