چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از خط قرمزهای نظام که از جمله آن ایستادگی مقابل استکبار و نظام سلطه است، عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و طلاب بویین زهرا، به انتخابات روز جمعه اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در سایه این حماسه ماندگار، حقیقت تابناکی است که توطئه‌های شوم بدخواهان را به یاس و ناامیدی مبدل خواهد ساخت و ظرفیت بزرگ ملت ایران را در تداوم راه امام(ره) و شهدا به زیبایی هر چه تمام به تصویرخواهد کشید.

مسئل سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: هر یک رأی که از روی آگاهی به صندوق ریخته شود، تیری بر چشم  دشمن ایران بوده  ومردم خواهند آمد و بالاترین عبادت را هم انجام می دهند.

وی ادامه داد: حضور مردم در روز29  اردیبهشت امسال در پای صندوق های اخذ رای، موجب تداوم و استمرار اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و نشان خواهد داد که مردم همواره و در هر شرایطی پایبند به ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام مصطفایی افزود: رسانه‌های بیگانه تلاش کردند که با القای یأس و ناامیدی و سرخوردگی، نشان دهند که ملت با نظام یا بخشی از ملت با نظام همراه نیست، ولی مردم  در روز جمعه نشان خواهند داد  که بی‌توجه به رسانه‌های بیگانه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اضافه کرد: از فردای انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود؛ تنوع رأی بین آحاد ملت نباید سبب کدورت شود، زیرا رأی یک امر کاملا محترم بوده و حق مردم است که به هر کسی که می‌خواهند رأی دهند و مهم این است که به تکلیف عمل کرده باشند.

وی اظهار کرد: بعد از انتخابات و تعیین رئیس جمهور، فعالان سیاسی و گروه‌ها و آحاد مردم به فکر انسجام ملی برای خلق حماسه اقتصادی و حل مشکلات مردم باشند و باز هم ملت حماسه آفرین ما می‌توانند در عرصه‌های مختلف حماسه بیافرینند و ما خدا را به خاطر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تدبیر عالی و اقدامی که برای تجلی مردم سالاری حقیقی از خود نشان دادند، شاکر و سپاسگزار هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از نظر قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha