جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، ولایت مداری و استکبار ستیزی را دو شاخصه اصلی انتخاب اصلح دانست و گفت: ملت غیور و ولایت مدار ایران با حضور در پای صندوق های رای، خواب ها، شیطنت ها و نقشه های استکبار جهانی را بی نتیجه و بی تعبیر خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: با در نظر گرفتن معیارهای اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و علماء می توان انتخابی اصلح داشت و موجبات اقتدار و عزت روزافزون ایران اسلامی را رقم زد.

وی، ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه را از شاخصه های اصلی انتخاب اصلح برشمرد و افزود: دفاع از ارزش های انقلاب، حفظ آرمان های امام(ره)و شهدا از دیگر معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، ارزش نهادن به مجاهدت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس، بسیج و نهادهای اسلامی انقلابی را از جمله رسالت های منتخب اصلح برشمرد و خاطر نشان کرد: رئيس جمهور منتخب مردم باید با حرکت در مسیر ولایت و آرمان های شهدا، با اخلاص و روحیه جهادی در جهت حل مشکلات معیشتی،فرهنگی و اجتماعی قدم بردارد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و دوری از اشرافی گری و تجمل گرایی را از دیگر معیارها و ویژگی های کاندید اصلح عنوان کرد و یادآور شد: کاندیدای اصلح برای خدمتگزاری به ملت اخلاص، دلسوزی و خدمت جهادی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر اینکه توجه به مقوله ها و سرفصل های اقتصاد مقاومتی از جمله سایر معیارهای کاندیدای اصلح است گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با عمل به آموزه های اقتصاد پایدار و بهره گیری از نعمت های خدادادی به مقوله تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال کمک نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت تجلی اراده ملت در دفاع از انقلاب و آرمان های امام و شهدا است، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای با قدرت و همتی والا توطئه دشمنان اسلام و نظام را نقش بر آب می کنند.

وی در پایان گفت: ملت غیور و ولایت مدار ایران با حضور در پای صندوق های رای، خواب ها، شیطنت ها و نقشه های استکبار جهانی را بی نتیجه و بی تعبیر خواهند گذاشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha