شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسدالله زاده

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم گفت: طلاب این مدرسه در قالب اردوی جهادی برای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان به مناطق زلزله‌زده این استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه زلزله استان اظهار داشت: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه جاجرم در قالب اردوی جهادی «مهدی یاوران» به مناطق زلزله‌زده استان اعزام شدند.

وی افزود: 20 نفر از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم در این اردوی جهادی شرکت کردند و در امدادرسانی و کمک به مردم این مناطق سهیم شدند.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده گفت: اعضای گروه جهادی اعزامی بخش مهمی از فعالیت‌های خود را به خارج کردن وسایل اهالی روستا از زیر آوار اختصاص داده‌اند و مردم نیز با وجود تحمل مشکلات بسیار در این چند روز نسبت به حضور روحانیون و مبلغان ابراز خرسندی می‌کنند.

وی اظهار داشت: پس از نخستین زلزله، بسیاری از منازل روستایی تخریب شد و خسارت دیدند و علاوه براین، متأسفانه این زلزله، خسارت‌های مالی قابل‌توجهی را نیز به اهالی روستاهای این استان وارد کرده که بی‌تردید، در این شرایط حضور امدادگرانی از جنس آرامش که نیازهای روحی و فکری آسیب دیدگان را کمی رفع کنند، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان برای روستاییان این مناطق انجام داد.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با تأکید بر لزوم حضور روحانیون در کنار مردم در زمان بحران گفت: بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت طلاب و روحانیون در زمان بحران ضروری است، چراکه بی‌تردید، جامعه طلاب و روحانیون در این زمان می‌توانند نقش مهمی در ایجاد آرامش میان مردم ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha