پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه خراسان شمالی

حوزه/ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی، با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی، با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت‌ماه دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران بار دیگر در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر قرار دارد تا با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی هم تکلیف ملی و شرعی خود در تثبیت نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان خون‌بهای هزاران لاله گلگون‌کفن و ثمره مجاهدت‌های میلیون‌ها ایرانی ولایتمدار را ادا کند و هم از حق شهروندی در تعیین سرنوشت خود به بهترین شکل استفاده کنند.

این بیانیه می‌افزاید: بدون تردید مجریان، ناظران و عموم دست‌اندرکاران انتخابات در استان نیز با تأسی از فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که میزان رأی مردم می‌دانستند و رهبر فرزانه انقلاب که از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس یادکرده‌اند، تمام همت خود را به کار می‌گیرند تا با رعایت کامل امانت‌داری و تأمین سلامت و امنیت انتخابات، در شکل‌گیری این مشارکت باشکوه و صیانت و پاسداری از این امانت الهی نقش‌آفرین باشند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: این‌جانبان در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، از مردم فهیم استان خراسان شمالی دعوت می‌کنیم شعب اخذ رأی را به‌سان سنگرهای جهادی عظیم تلقی کنند و همراه و همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha