سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات همچون دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است، گفت: شركت در انتخابات مظهر قدرت و وحدت در جمهوری اسلامی و نشانه قدرشناسی از خون شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: هر چه شور ونشاط انتخاباتی و میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد ابهت و عظمت حضور مردم همچون دژی مستحکم در برابر دشمنان بوده و اقتدار نظام اسلامی در جهان نمود بیشتری می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه مردم جامعه اسلامی باید همواره دو مؤلفه مهم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را موردتوجه قرار دهند، افزود: مردم باید بدانند ترکیب این دو مؤلفه به همراه هم با بهره‌گیری از بصیرت، یک موفقیت بزرگ در تعیین سرنوشت و خط‌ مشی مدیریت کشور در چهار سال آینده خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک رسالت ملی و میهنی است، گفت: باید با حضور گسترده و چشمگیر از فرصت انتخابات برای تحقق اصول و آرمان‌های انقلابی به نحو احسن استفاده کنیم؛ چراکه دشمنان از فرصت انتخابات برای بدبین کردن مردم و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و اگر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمرنگ باشد سبب خرسندی و امیدواری آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات نشانگر اقتدار و عزت نظام اسلامی است، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخ قاطع ملت ایران به توطئه‌های استکبار جهانی است و دارای این پیام است که مردم با بصیرت ایران تا پای جان بر ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: انتخابات بهترین شیوه برای تحقق اراده ملت بر سرنوشت خودشان است، بنابراین خود مردم باید این حق و این زمینه برای تحقق اراده خود را به بهترین شیوه و در مسیری كه بتواند به انتخاب بهترین فرد برای تحقق این حاكمیت منجر شود، انتخاب كنند..

وی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات امری ضروری و لازم است که باید با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان و اصحاب رسانه انجام گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، انتخابات را مظهر همبستگی ملی و اقتدار كشور و نظام دانست كه حضور در آن دشمن‌شكن است، گفت: شركت تمام اقشار مختلف مردم در انتخابات مظهر قدرت و وحدت در جمهوری اسلامی است و هر گامی كه برای حضور در انتخابات برمی‌داریم نشانه قدرشناسی ما از خون شهدا و ایثارگران این كشور و نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:  مردم شیعه و اهل سنت استان خراسان شمالی روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه یک‌بار دیگر با حضور حماسی در صحنه، انتخاباتی درخورشان نظام و ملت قهرمان ایران برگزار خواهند کرد و عظمت و اقتدار نظام اسلامی را به همگان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha